ANÀLISI OBJECTIU
- Identificació del medi on apareix:
Tipu: Cartell publicitari
Nom: heinzz ketchup
Destinataris: qualsevol
Situació: qualsevol revista, pancarta...
- Descripció del producte:
Característiques: pot de ketchup de tomaquet.
Destinatari: qualsevol públic
Preu: uns 4E
- Descripció objetiva de les imatges: fons vermell amb letres blanques al mig de la imatge ocupant gairebé tot l'espai un pot de ketchup Heinz tallat com rebanadas de tomaquet.
- Característiques de las imatges: to només vermell i blanc uniforme amb l'excepció de la imatge al mig amb verd i negre. vertical.
- Aspectes sintàctics:
Nom: heinzz ketchup
Destinataris: qualsevol
Situació: qualsevol revista, pancarta...
- Descripció del producte:
Característiques: pot de ketchup de tomaquet.
Destinatari: qualsevol públic
Preu: uns 4E
- Descripció objetiva de les imatges: fons vermell amb letres blanques al mig de la imatge ocupant gairebé tot l'espai un pot de ketchup Heinz tallat com rebanadas de tomaquet.
- Característiques de las imatges: to només vermell i blanc uniforme amb l'excepció de la imatge al mig amb verd i negre. vertical.
- Aspectes sintàctics:
Enquadre vertical
Centre d'interès: pot de ketchup
Angulació: frontal
Profunditat de camp: no profunditat fons pla
- Elements simples de les imatges:
Punts -
Punts -
Línies hortizontals
Formes arrodonides i planes
Llum: focus de l'esquerra. Artificial
Colors: predomini del vermell sobretot. i blanc
- Text
- Text
Escrit/Verbal: horitzontal
Contingut: etiqueta del ketchup i " no one's grow ketchup like Heinz
Tipografia simple
Situació del text a baix lletra petita
ANÀLISI SUBJECTIU
- Impacte:
m'agrada la simplesa. l'impacte del color vermell i la sensació de frescor del producte.
- Presentació del producte:
qualitats destacades serien la frescura i naturalesa del producte. Anuncia un ketchup que normalment s'enten com a tomaquet
peró molt sintetic i amb aquesta imatge et dona la sensació de tomaquet fresc de bona qualitat.- Estrategia comunicativa i persuasiva:
estrategia feta a partir de transformar l'envas del producte en un tomaquet de manera que simbolitza que tot el que conte es tomaquet fresc.
- Recursos expressius utilitzats
- Recursos expressius utilitzats
el text expresa la qualitat de la marca li dona renom. " ningú ho fa tant bé com ells" i aixó o comproves en la imatge que et donen de l'envàs.
- Públic al que es dirigeix
Sexe: tot
Nivell social: tot
Nivell cultural: tot
Edat: totes
Ideologia: qualsevbol
- Valors que es transmeten:
- Públic al que es dirigeix
Sexe: tot
Nivell social: tot
Nivell cultural: tot
Edat: totes
Ideologia: qualsevbol
- Valors que es transmeten:
bellesa del producte, elegancia i impacte de colors
No hay comentarios:
Publicar un comentario